سنفونی زندگی

خودشناسی و عشق بازی با هدف برای صعود

سنفونی زندگی

خودشناسی و عشق بازی با هدف برای صعود

تجربیات و برداشت های زندگی یک جنگجوی عاشق

آخرین مطالب

دلتنگی

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ

امروزی فرصتی پیش اومد برای گپ تلگرامی با دوتا از دوستای خوبم که خوابگاه بودنو درگیر امتحان دلم برای یکیش خیلی تنگ شده بود همین که گفتم دلم برات تنگ شده انگار حرف دل اونو نسبت به خودم گفتم قرار گذاشتیم یه روز برم تهران دانشگاه ببینمش .کلا امروز خیلی یاد مدرسه و گذشته افتاده بودم سری هم به مدرسه زدمو کمی با معاون گپ زدمو سراغ معلم شیمی رو گرفتم که طبق معمول سفر بود با این تفاوت که شمال شده بود کیش .

اصلا میدونی چیه دلتنگم .

دلتنگه:عشقم که شرایط برامون جوری شده که سالی دو بار همو میبینیم .
دلتنگه:دوران مدرسه و استرس امتحاناش زنگای چهارمو خستگیاش ، سوژه بازی و خندیدناش، wifiدفترو دانلوداش هییی!
دلتنگم واسه همع چی دلتنگم ، حتی دلتنگ فردایی که براش تلاش میکنمو میخوام بسازم .
انسان عجولیم واین اصلا خوب نیست .


  • mohammad nasiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی