سنفونی زندگی

خودشناسی و عشق بازی با هدف برای صعود

سنفونی زندگی

خودشناسی و عشق بازی با هدف برای صعود

تجربیات و برداشت های زندگی یک جنگجوی عاشق

آخرین مطالب

دوران خودشناسی من

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ

چند سالی بود با خودم درگیر بودم که چرا اون اره ولی من نه ؟

چرا اون بتونه ولی من نه ؟ راستش دقت نمیکردم که اون چرا میتونست ولی من نه .

جمله ی جالبیه که کسیو با خودت مقایسه نکن .

تک تک ثانیه هامو دادم ارامشمو دادم ، ثانیه ها تبدیل شد به هفته ها به ماه تا بعد فهمیدم که ای دل غافل تمام راز پس پرده تو خود شناسیه ، راستش اینو سر آزمون قلم چی که از شدت ناراحتی که این آزمونم اونی نشد که دوست داشتم فهمید بجای جواب دادن به تست ها شروع کردم به نوشتن خودم جالب شد موضوع دیدم چقدر شفاف خودمو میتونم توضیح بدم چاله هامو بشناسم جالب تر این بود که دیگه جز خودم کسی روبه روم نبود یعنی کسی برای مقایسه نبود .

خودشناسی بحث خیلی مهم و جذابه.

من دیگه خودمو میشناسم ،با خودم دوستم دیروز من تنها درس امروز منه.

  • mohammad nasiri

نظرات  (۱)

  • مهدی امینی
  • من دیگه خودمو میشناسم ،با خودم دوستم دیروز من تنها درس امروز منه. دقیقاااا همینههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی