سنفونی زندگی

خودشناسی و عشق بازی با هدف برای صعود

سنفونی زندگی

خودشناسی و عشق بازی با هدف برای صعود

تجربیات و برداشت های زندگی یک جنگجوی عاشق

آخرین مطالب

کائنات من

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یه حسی ، یه حالی هست که دچارش میشم . من نشدم !

باید به این حس و حال خودم جواب بدم تا دچار سردرگمی نشه .

اول اینکه ممنونم حس من ،عاشق این خصوصیات تخریب و باز سازی درونم .

یادمه توی ارایشگاه که بودم خیلی نکته سنجی کردم در مورد حالتش اخرش خودمم خجالت کشیدمو از ارایشگر معذرت خواهی کردم گفتم شرمنده من همیشه میگمو اخرش هم قانع نمیشم .

جوابمو با حرف جالبی داد.

گفت : همین خوبه اگه قانع باشی باید تموم بشی باید ساکن بشی فقط نفس بکشی نه از سر لذت بلکه از سر احتیاج .

منم مثل خیلی از ادمای دیگه خواسته هایی دارم نه از کسی ،از خودم .

هر طلوعی غروبی دارد، هر غروبی هم نشان پایان نیست .

امروز خیلی حالم بد بود سرما خورده بودم نشد اونطوری که باید از وقتم استفاده کنم همونم باعث شد احساسای بدی بهم دست بده .

بنظر من برای خوب کردن حال خودت توی این شرایط ها باید بری توی دل ماجرا ، فاصله گرفتنو خوابیدنو پرتی حواس روحتو ضعیفو خسته میکنه .

لیست خواسته های گذشتمو مرور که میکنم هرکدومشون که وقتشون شده بهشون رسیدم، پس حال بد معنا نداره .

میرسه روزی با تمام شوق  یه میز مطالعه که روش یه لپ تاپ و یه دوربین واتاقی که دیواراش پر از عکس و فورمولو اناتومی انسان یه رادیو کنار میز روشن ، دارم حال و روزای این روزامو میخونم .

  • mohammad nasiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی